Translate

tisdag 1 februari 2011

INNEDAG

Idag vägrar jag att gå ut. Det är helt enkelt för varmt. Matthew sa något om 35grader men så varmt är det nog inte riktigt än. Igår gjorde jag en riktig tabbe, jag gick jag ner till city. Gå ner till stan är väl vanligtvis inte så jobbigt och tar bara runt en halvtimma, men jag var så dum och gjorde det klockan tolv och gick tillbaka vid ungefär halv tre. Korkat, det var 32grader ute och inte ett moln så långt ögat kunde nå och där gick jag och traskade mellan affärer och butiker. Resulterade i att jag mådde som en slö trasa när jag kom hem. På kvällen fick jag också en trevlig huvudvärk som inte ville ge mig sig.
Så idag ska jag stanna inne, gömd för allt som har med sol att göra.. fast det blir nog ändå lite plaskande i barnpoolen trots allt och ett dopp i havet senare i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar