Translate

torsdag 24 februari 2011

LEDIG

Idag är jag ledig och det är så himla skönt! Jag hade en lång välförtjänt sovmorgon och en lyxig långfrukost. Att jag har ont i hela kroppen ser jag bara som ett gott tecken, mitt träningspass igår måste ha gjort gott. Jag försökte mildra det hela med lite Yoga men träningsverken i rumpan och låren vill verkligen inte ge mig sig.
Jag har precis kommit hem från biblioteket, var där och lånade om några böcker jag inte hunnit att läsa än. På vägen hem stannade jag på det lilla ekologiska caféet och hade en smaskig mint, ingefära och rödbetsjuice. Tyvärr hade jag inte kameran med mig men den var härligt rosa! Där satt jag och njöt i skuggan med mina böcker.
Nu hade jag tänkt gå till frisören och toppa håret. Det behöves! Saltvatten och sol varje dag är troligtvis inte en skonsam behandling för håret. Jag vet att det finns en ekologisk frisör några kvarter här ifrån, nu är det bara att hoppas på att de har dropp in.

                  Dagens outfit, långklänning och solhatt
               ..man får passa på de dagar man är ledig
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar