Translate

lördag 12 februari 2011

DRIPP DROPP

Det regnar! För första gången på dessa fyra veckor jag har varit här regnar det ordentligt i Sydney. En massa myskänslor far igenom min kropp och jag vill både dansa regndansen och dricka te samtidigt. Jag blir ledig ikväll pga regnet. Luca, min chef, ringde precis och sa att jag inte behövde komma om jag inte ville. Ska faktiskt bli skönt att stanna hemma ikväll med fötterna högt upp på en mjuk kudde. Jag har både skoskav och ont i trampdynorna. Skoskavet fick jag ute i Cowra av ett par boots jag fick låna av Matthews mamma och ont i trampdynorna har jag för att jag inte kunnat ha ett par ordentliga skor på grund av skoskarven.
Nu ska jag gå en lång regnpromenad i parken med hundarna, sen blir det te och vila.

                                                  Det där orangea är antibakterikräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar