Translate

lördag 12 februari 2011

TOTALLY SWEDISH

Eftersom jag för ungefär en vecka sedan började att jobba heltid på mitt lilla café (oh yes they love me) blir det mindre tid för annat, exempelvis fotografering och shopping, det sistnämnda är troligtvis bara bra. Och eftersom jag nästan käkar alla mina måltider på jobbet spenderar jag knappt någon tid alls i matbutiken. Men här om dagen när jag, Matthew och min kamera var och besökte en matbutik vi inte brukar besöka fick jag syn på det här..


Japp äkta Svensk blåbärssylt, kan ni gissa vem som köpte den?
Jag hittade även kaviar, knäckebröd och fläderblomssaft så nu ser vårt skafferi nästan ut som det gjorde hemma i Sverige. Mums Mums!



1 kommentar:

  1. Och gud så mysigt du verkar ha det! :)
    Inte helt fel att hitta lite svensk mat! :)

    SvaraRadera