Translate

tisdag 1 mars 2011

ÄNTLIGEN LEDIG

Gud vad jag har sett fram emot lite ledighet med vila och slappande, det har varit mycket att göra på jobbet och jag har verkligen längtat efter en lång skön sovmorgon.
Tyvärr blev det inte så idag. På min första sovmorgon hade jag alarmet på klockan 08.00 för idag ska jag och Tullio träna, eller snarare Tullio tränar mig. Han lovade mig senaste igår att det kommer bli tufft, det kan ha något att göra med hämnd och nu får jag äta upp att jag jäklats med honom.
Efter träningen har jag blivit lovad hemgjord pasta med bolognese, jag älskar människor som är duktiga på att laga mat. Jag är säker på att han kommer använda min stora matglädje för att hota mig, ”gör du inte tio situps till så blir det ingen pasta” Phuu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar