Translate

torsdag 10 mars 2011

ONSDAG

Jag börjar med att ursäkta för blogguppehållet men jag har helt enkelt inte hunnit att blogga! Igår försökte jag men jag somnade bokstavligt talat med datorn i knäet.
Igår på min ledig dag så tränade jag tillsammans med Tullio, det hör onsdagar till. Efter träningen åt vi underbar pasta någonting (jag kommer inte ihåg vad det heter) och som vanligt åt jag alldeles för mycket och var tvungen att ligga och jäsa ett tag framför tven innan jag kunde röra mig igen.

 Jag ursäktar för nakenchoken men det var väldigt varmt, ugnen gick
 inte att stänga (för stor form/för liten ugn) så det var cirka 225c grader
 i det lilla köket som för övrigt saknar fönster.

På kväll lyxade jag och Matthew till det rejält.. som vi ofta gör. Vi var ute och käkade världens godaste pizza och efteråt gick vi till ett gelatoställe som bara var helt fantastiskt!
Matthew beställde en Aprikos och kardemummaglass medan jag körde på det säkra kortet; mörk choklad och en kula vanilj. Det var andra gången vi var där och deras glass är verkligen en riktigt favorit!

                                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar