Translate

måndag 21 mars 2011

UNDERBARA DAG

Idag har verkligen varit en underbar dag. Första hade vi långfrukost, fruktsallad och knäckebröd med ägg och kaviar! Därefter begav vi oss till vår lokala ekologiska butik för att handla te. Där hittade jag även en Raw Food chokladliknande sak som bara var helt underbar! Rekommenderas verkligen, tror det blir ett besök där snart igen för några fler, tror den hade varit extra smaskigt med ett glass varm sojamjölk. Vi var även och besökte några secondhandbutiker och jag hittade några fina koppar till min samling. Matthew hade basketboll på kvällen och jag följde med och tittade. Regnet öste ner och smattrade som bara den på det platta arena taket. Tror det är dags att införskaffa sig ett par gummistövlar för det känns som att Sydney inom kort kommer att förvandlas till en sjö!

                                                             Mums Mums!


                 Jag och Matthew sitter och beundrar regnet medans vi väntar på att Matthews team ska anlända


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar