Translate

söndag 3 april 2011

HÅRET

Jag har varit så upptagen med att tänka på hur fult mitt hår blivit sedan jag lät det bli klippt att jag alldeles glömt bort att frisörstudenten ska ha sin examen imorgon. Det betyder att hon kommer att fixa håren hon klippt och sätta upp dem i olika stilar för att visa upp att hon är en fullärd frisör. Jag är först ut och ska vara där redan klockan halv tolv. Tror det kommer bli en riktigt långsam dag! Hon bad mig att ta med mig en bok och lovade att det bjuds på Champagne. Tror självaste kalaset börjar vid sjutiden så det kommer ta hela min lediga dag!

              Innan jag blev klippt, RIP håret.

Ps. ja jag vet att det är insidan som räknas och det inte är en big deal jämfört med alla andra problem här i världen, ds.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar