Translate

torsdag 26 maj 2011

OTTAN

Solen strålar vackert där ute och fåglarna kvittrar i kör, när jag nu säger att jag önskar att det regnar skäms jag. Men det hade varit så himla skönt att spendera min lediga dag i sängen tillsammans med regnsmatter och en film.
Istället var jag uppe i ottan och kokte gröt och pressade apelsinjuice. Idag har jag en lång ”att göra lista” med måsten att prickas av så det är lika bra att sätta igång. Prioritet ett är ett nytt täcke, eller snarare ett till. Det är så kallt om nätterna numera att jag inte kan sova. Vi får se hur långt pengarna räcker men tänka er så skönt det hade varit med en värmefläkt! Den där solen strålar vackert men värmer, det gör den då inte! 

                                                                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar