Translate

torsdag 15 september 2011

BYO & TORSDAGEN

Ni skulle ha sett Emma och Louise min när jag igår berättade för dem var BYO var för något! Bring your own är ett vanligt koncept här i Australien. Man tar helt enkelt med sig sitt eget vin till restaurangen, så gör det inget att de inte har något alkoholtillstånd, det fixar man själv liksom.

Idag på jobbet var det så fruktansvärt mycket folk, så mycket folk tror jag aldrig att jag sett en torsdag, helt underbart en bakisdag, inte.
Efter jobbet gick jag hem till Angus och tittade på ett avsnitt av True blood innan Emma ringde och meddelade att deras shoppingtur var färdig och att de nu ville de hem.
Väl hemma blev jag övertalad att gå ut på en joggingtur, jo men visst utan sömn och lätt bakis det låter toppen!
Resten av kvällen var dock väldigt mysig, vi har stannat i sängen och pratat, käkat gröt och druckit te. Mattias och Matthew kom även förbi och sa hej. Klockan är nu snart tolv, Emma sover, Louise läser och jag försöker tappert skriva ett intressant blogginlägg ..känner att det går så där, tror faktiskt det är bättre om jag försöker att sova istället.
God natt!  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar