Translate

måndag 3 oktober 2011

HELGDAG


God Morgon Världen! Idag har jag äntligen fått välförtjänad sömn och verkligen sovit ut. Idag är det för någon anledning jag inte känner till en helgdag och jag har fått ledigt, så skönt! Det är verkligen behövligt efter helgens hårda festande. Här kommer en sen helguppdatering.....

Fredag
Först jobbade jag och sen gick jag på Middag hemma hos Dylan sen intog jag några drinkar på jobbet och efter det gick vi alla till Flinder. Där lyckades jag flörtade med en väns gamla KK och detta ledde till drama.

Lördag
Först jobbade jag och sen drog vi till the Rabbit hole och dansade hela natten lång och där träffade jag även Rich.

Söndag.
Först var jag sen till jobbet, jag skulle ha ställt fram klockan en timme men... sen när jag väl var där så blev jag hemskickad så jag gick hem till Angus käkade frukost och tittade på True Blood. Luca bjöd mig över på middag och sen gick vi och tittade på konsert och tog oss en drink.  


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar