Translate

torsdag 13 oktober 2011

TORSDAG

Idag var det massvis med folk på jobbet, roligt folk. Till exempel fick jag en blandskiva, på skivan stod det med stora bokstäver "FOR MY SWEDISH FRIEND" så sött.
Efter jobbet gick jag hem till Angus och tittade på tv och tyckte synd om mig själv och min förkylning.
När hela kollektivet var samlat gick vi på galleriöppnande och drack gratis öl, själv drack jag vatten och hade feber. Jag gick hem ganska tidigt och skypade med Jonna. Nu två timmar senare skypar vi fortfarande, pratar om allt från cafeedrömmar, framtiden och annat trams. Det är svårt att blogga, vara sjuk och social samtidigt så det får bli ett kort inlägg!


Några bilder ifrån dagens äventyr. 

                               Konstig nog ville Angus inte bli ner-smittad

                          Utställningen handlade just om bilder på cyklar                                                  present
                          Konst                                           Dylan skulle såklart ett ha fingret med i bilden


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar