Translate

torsdag 26 januari 2012

10 NORDIG FAKTA OM ERIKAS NYA ZEALANDTRIP

1. Lowell, killen jag luffar runt med ar amerikan. Vi traffades pa min fora resa mitt ute i Austaliens oken.
2. Jag kallar mig ofta for koala, nar vaskan kanns for tung och jag behover vila, skyller jag pa att min inre koala ar trott.
3. Jag har sett mitt forsta stjarnfall. (Da satt jag i en varm kalla med en kall ol i min hand i en ode men ljummen sommarnatt)
4. Antalen bilar jag liftat med har okat med ungefar 1000%
5. I stort satt allt jag har med mig pa resan matchar i oranget, allt fran strumpor till handduk, kofta till ficklampa, gar i samma apelsinkacka-ton.
6. Naturen gick till attack min andra dag, eller ska vi saga hosvuva mot pollen ar en snorigfajt. (tacka moderjord for nasspray.)
7. Jag har provat min menskopp for forsta gangen.
8. Jag har fatt Lowell till att digga nopoo (dvs inte anvanda kemikalier)
9. Sen dagen jag landade i Nya Zealand har jag varje dag sovit direkt pa marken, drukigt ol och anvant samma strumpor.
10. Antalet mangd kroppshar har nu fordubblats sen jag borjade leva i ett talt. (det varmer ju sa gott)


1 kommentar:

  1. Haha, fantastiskt muttan! Men när är er du kommer hem egentligen? Mars?? Pusspusspuss

    SvaraRadera