Translate

onsdag 11 januari 2012

PLING

Pling sa tv:en när strömmen kom tillbaka, när den gick vet jag inte men innan jag kom hem var jag över i butiken mitt över gatan där var det också alldeles strömlöst och mörkt. Butiksbiträdet hade inte någon aning om priset på min valdra grapefrukt men det gick lika bra att gissa, höfta lite.
När jag kom hem kissade jag med öppen dörr och sen letade jag fram ett par yllestrumpor ur en låda och fotograferade mina nya vandringsskor. Sen kom strömmen och tv:en plingade och jag slog igång datorn på direkten.

Nu tänkte jag ta mig en liten eftermiddagstupplur innan jag beger mig till NewTown. Man skulle väl kunna säga att vi ska ha en mysig tjejkväll ikväll, lesbiskklubb med uppträdande innehåller alltid bröst, lössnoppar och mycket dans. Gott natt!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar