Translate

tisdag 3 januari 2012

SYDNEY

Jag har an sa lange bara hunnit spendera runt 60h i Sydney men maste redan lamna. Inte for sarskilt lange dock, bara en liten dagsutflykt till Canberra tillsammans med Jesus-Joel.
Visst later det mysigt men vi ska strackkora dit och tillbaka for att fixa ett nytt pass till mig.
Och varfor maste jag ha ett nytt pass da? Jo i Melbourne fick jag min vaska stulen med i stort satt allt jag ager och har.

Min kamera har jag dock inte lyckats gora mig av med sa nar jag hinner ska jag sa fort som jag bara kan lagga upp en massa bilder fran mitt resande. Dar kommer jag skriva pedagogiska inlagg med helt fantastiska bilder om hur jag sag vilda kameler, hur bra Beirut var live och hur min vaska blev stulen i detajl.
....valdig valdigt snart


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar