Translate

fredag 24 februari 2012

NORDIG FAKTA OM ERIKAS NZ-TRIP DEL 2

11. Jag har lart Lowell prata svenska, han kan nu saga alla vara skandinaviska barsorter pa den bredaste skanskan.
12. Det langsta jag haft till "grannar" an sa lange ar ett gang ankor.
13. Jag kopte en ny bok nar jag borjade min resa men jag har inte oppnat den an.
14. Temperaturen i Nya Zealand var inte vad jag forvantade, det ar ju svinkallt har (i alla fall jamfort med Australien, jag borde val egenligen inte klaga nar jag tanker pa den svenska vintern)
15. Alla klader jag ager ar langt ifran rena.
16. Jag har atit mina forsta Kumra chips (typiskt NZ) och jag alskar det!
17. Jag har bestigit berget fran Sagan om Ringen, (och jag lekte att jag var Frudo)
18. Jag ar kar in en amerikan.
19. Jag har blivit nejkad intradde till en park pa grund av mord av en man samma morgon.
20. Jag har sett forodelse fran en jordbavning.


2 kommentarer:

  1. Du verkar ha det så skönt!:D Är glad för din skull! Många varma kramar Från oss i höör

    SvaraRadera