Translate

fredag 23 mars 2012

MAMMA

Jag ville nu forklara en del fragor som kommit upp fran inlagget "SANNINGEN" (kanslan av att jag sagt for mycket var alldeles riktigt;)
Till att borja med jag mar faktiskt bra, otroligt bra! Anledningen till vara galenskap ar for att det ar otroligt roligt att luffa runt. Anledningen till att jag slutat raka benen ar for att det kanns sa befriande och anledningen till att vi lever under en strikt budget ar for att vi vill spara ihop pengar till en Asien resa.

For att visa oroliga sjalar (Mamma) ar har nu ett lattsamt "ma bra inlagg." Nagra snalla bilder fran de senaste tva veckorna. Det har faktiskt inte blivit sa mycket fotograferande fran min sida, incidenten med min sondriga harddisk har fatt mig till att tappa lusten for allt som har med fotografi att gora men några suddiga mobilkort har det än så lange blivit.

Soluppgång i Newcastle



Samma morgon, samma soluppgang.



Detta var troligtvis den anda dagen det inte regnade, jag passade på att tvatta underklader och sen lag vi och tittade på dem medan de torkade.


Pa biblioteket hade surf-forfattaren Tim Baker foredrag, gratis vin och underhallning, rolig overraskning nar allt vi forsokte gora var att komma bort fran regnet.





Ovan har ni tva olika utsiktsbilder fran bilfonster, man far se mycket vacka saker man inte raknat med nar man liftar.

Sa dar det var alla bilder jag hade fran denna gangen, jag ska forsoka blogga lite oftare sa att ni vet att jag lever, inga fler oroliga email tack, ha de toppen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar