Translate

lördag 10 mars 2012

UPPDATERING

Jag har lämnat Nya Zealand och befinner mig numera i Australien, Sydney närmare bestämt. 
Än så länge har de senaste fem dagarna jag varit här mest handlat om att organisera mig, det vill säga att göra mig med de saker jag inte förmådde mig till att göra mig av med innan jag begav mig till Nya Zealand. Allt jag äger är nu nerpackat i en stor ryggsäck, mitt liv finns i den där väskan. 
Vad mer har jag hunnit med... just det min hårdisk har dött, där fanns bara alla bilder jag någonsin tagit (sedan 2008 och utan någon form av backup.) Det har involverat tårar och en stor portion panik. Så sluta att fråga efter Nya Zealandbilderna, de är just nu hemma hos Joel i hopp om räddning. 
Trots hårddiskdramat har min kompetens av teknik fått ett stort uppsving, numera är jag en förvirrad iphone-ägarina. En vän till mig hade två och nu har vi istället var sin, så spännande! Nu kommer bloggandet förhoppningsvis vara mer regelbundet (dock inget löfte) och troligvis innehålla mängder utav suddiga mobilbilder som ser ut att höra hemma i 70-talet.

Från tegelsten till litet stycke teknisktunder.
Bildkvalitet urusel, precis som lovat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar