Translate

tisdag 26 mars 2013

Då var det dags igen..

Som vanligt vill jag aldrig lämna ett ställe jag tycker om. Jag vet jag vet, jag skriver det varje gång! Men sjö Toba kommer jag tillbaka till någon gång, det vet jag helt säkert!

Jag skrattar åt mig själv, jag skapar mig alltid mig små trivsamma ställen jag tycker om att dricka te på, hundar jag tycker om att klappa på och människor jag tycker om att skratta med. Såna saker som jag tycker att livet handlar om med andra ord.

Jag ska nu bege mig ut och resa igen, denna gången säger mitt hjärta Indien och jag lyssnar såklart. Jag kallar det 'the flow of life' när man lyssnar och följer på dedära magkänslorna.
Vet du om vart du vill vara just nu?

Vi hörs snart igen hoppa jag, jag vet själv inte exakt när. Saken är den att jag ska bo i en mindre by uppe i bergen ett tag och jag vet inte riktigt hur det kommer att bli med mottagning på mobilen där.
Men ni märker ju när jag skriver något nytt, ni som gillar Ajabaja Erika på Facebook kommer ju att se i ert nyhetsflöde när något nytt uppdateras.
Så till er som än inte gjort det än, ta nu chansen att gilla mig på facebook innan du hunnit glömma bort adressen hit!

Ni får gärna också fortsätta att mejla mig med era tankar, frågeställning eller tipsa om intressanta och inspirerande länkar ni hittar, sånt det gör mig glad!

Vi hörs snart igen hoppas jag!

xx
E



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar