Translate

söndag 4 augusti 2013

http://pixlr.com/

Några bilder från helgens äventyr.


Att komma hem och få träffa kameran min efter ett år har varit ett kärt återseende. För att resa lätt hade jag endast mobilkameran med mig så det blev inte så mycket fotograferande, därför känns det nu roligt att skapa igen. 

Återträffen med datorn delar däremot inte alls samma kärlekshistoria som kameran även om jag är lycklig att den fortfarande fungerar. Det är en tung och slö apparat jag köpte för fem år sedan innan jag flyttade till London och numera är det mesta jag vill få gjort ett långsamt arbete. Ett fotoredigeringsprogram är alltså inte att tänka på och därför är jag lycklig över att ha hittat ett bra program jag kan använda mig av online. Jag redigerar alltså just nu alla min fotografier på http://pixlr.com/ i Open Pixlr express och jag kan varmt rekommendera det hela! Det är lättanvänd och alldeles gratis, mitt hetaste tips i cybervärlden just nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar